slajd4

logon

Smaller Default Larger

W szkole organizowane będę bezpłatne zajęcia dodatkowe z gimnastyki korekcyjnej i zajęcia  sportowe dla uczniów klas I  - VI i gimnazjum. Zajęcia te odbywać się będą wg ustalonego przez prowadzącego te zajęcia - harmonogramu: w soboty lub w inne dni tygodnia w godzinach popołudniowych.

Uczniów, którzy  chcą brać udział w tych zajęciach prosimy o zgłaszanie się do wychowawców.

bozenarodzenie2013Zawsze, ilekroć uśmiechasz się do swojego brata i wyciągasz do niego ręce,

jest Boże Narodzenie.

Zawsze, kiedy milkniesz, aby wysłuchać,

jest Boże Narodzenie.

Zawsze, kiedy rezygnujesz z zasad, które jak żelazna obręcz uciskają ludzi w ich samotności,

jest Boże Narodzenie.

Zawsze, kiedy dajesz odrobinę nadziei „więźniom”, tym, którzy są przytłoczeni

ciężarem fizycznego, moralnego i duchowego ubóstwa,

jest Boże Narodzenie.

Zawsze, kiedy rozpoznajesz w pokorze, jak bardzo znikome są twoje możliwości i jak wielka jest twoja słabość,

jest Boże Narodzenie.

Zawsze, ilekroć pozwolisz by Bóg pokochał innych przez ciebie,

Zawsze wtedy, jest Boże Narodzenie.

Matka Teresa z Kalkuty

 

Przeprowadzona ewaluacja całościowa w Szkole Podstawowej w Bruśniku miała na celu ustalenie poziomu spełniania przez szkołę wymagań zawartych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7.10.2009r. wraz ze zmianami z dnia 10.05.2013r.

Szkoła może spełniać te wymagania na pięciu poziomach:

Poziom E - oznaczający niski stopień wypełniania wymagania przez szkołę.

Poziom D - oznaczający podstawowy stopień wypełniania wymagania przez szkołę.

Poziom C - oznaczający średni stopień wypełniania wymagania przez szkołę.

Poziom B - oznaczający wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę.

Poziom A - oznaczający bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę.

Wyniki ewaluacji:

1. Szkoła lub placówka realizuje koncepcję pracy

ukierunkowaną na rozwój uczniów ............................................................ B

2. Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób

sprzyjający uczeniu się .......................................................................….......C

3. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności

określone w podstawie programowej.........................................................C

4. Uczniowie są aktywni..................................................................................B

5. Respektowane są normy społeczne…...................................................B

6. Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów,

uwzględniając ich indywidualną sytuację. …..............................................B

7. Nauczyciele współpracują w planowaniu

i realizowaniu procesów edukacyjnych.…...................................................B

8. Promowana jest wartość edukacji………................................................B

9. Rodzice są partnerami szkoły lub placówki…...................................…..B

10. Wykorzystywane są zasoby szkoły lub placówki

oraz środowiska na rzecz wzajemnego rozwoju…….................................B

11. Szkoła lub placówka, organizując procesy edukacyjne,

uwzględnia wnioski z analizy wyników sprawdzianu,egzaminu

gimnazjalnego oraz innych badań zewnętrznych i wewnętrznych………C

12. Zarządzanie szkołą lub placówką służy jej rozwojowi …….................C

 

Pełny raport z ewaluacji zewnętrznej znajduje się na stronie:

http://www.seo2.npseo.pl/reports/1000765686135.pdf